Ми консультуємо українські та міжнародні компанії всіх галузей промисловості з питань рекламного законодавства України. Клієнти DLF attorneys-at-law отримують переваги багатого досвіду та практичних професійних навичок наших експертів у цій галузі.
Практика рекламного права DLF attorneys-at-law охоплює питання щодо дотримання законодавства про рекламу, структурування угод із урахуванням вимог рекламного законодавства України, оцінку ризиків застосування штрафних санкцій з боку контролюючих органів, а також оскарження рішень у сфері рекламного законодавства.
Крім цього, ми спеціалізуємося на проведенні комплексного аналізу ризиків щодо змісту рекламних матеріалів, а також на розробленні плану мінімізації негативних наслідків від вже вчинених порушень рекламного законодавства.
Юридичні консультації наших експертів охоплюють широкий спектр питань рекламного права, серед яких:
- підготовка, адаптація, аналіз договорів про надання послуг із розміщення рекламних матеріалів (на телебаченні та радіо, зовнішня реклама, внутрішня реклама, мережа Інтернет, розміщення реклами у міському транспорті/метрополітені)
- розробка договорів про надання різних видів рекламних послуг (PR/BTL/Сreative/Sponsorships)
- аналіз рекламних матеріалів на предмет дотримання вимог рекламного та конкуренційного законодавства, в тому числі надання детальних обґрунтованих рекомендацій усунення можливих порушень законодавства
- підготовка, аналіз договорів про участь фізичної особи у створенні рекламних матеріалів (фотосесія, участь у зйомці рекламного відеоролику, запис голосу диктора, адаптація рекламних матеріалів тощо)
- підготовка, адаптація, аналіз договорів про створення/передачу об’єктів права інтелектуальної власності для відповідних рекламних матеріалів
- підготовка, адаптація, аналіз договорів про розробку програмного забезпечення, в тому числі, рекламних флеш-ігор, промо-сайтів і різного виду електронних додатків з рекламою
- підготовка, аналіз договорів про виробництво поліграфічної й іншої рекламної продукції, нестандартних рекламних матеріалів
- підготовка, аналіз й укладення договорів з суб’єктами господарської діяльності про придбання прав на користування об’єктами права інтелектуальної власності, виробництво та адаптацію рекламних матеріалів (ТВ-роликів, музичних творів тощо)
- попередній аналіз порядку проведення рекламної акції/конкурсу на предмет дотримання вимог законодавства України
- підготовка правил рекламних акцій, розіграшів призів/подарунків та інших заходів рекламного характеру
- аналіз запитів від органів, що контролюють рекламу, та підготовка відповідей на такі запити