1. Home
  2. /
  3. Новости
  4. /
  5. Надання інформації з реєстру речових прав на нерухоме майно
28 января, 2015

Надання інформації з реєстру речових прав на нерухоме майно

КМУ затвердив Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження» від 24 грудня 2014 року № 722 набрала чинності 1 січня 2015 року.

Відповідно до Порядку передбачено, що інформація з Державного реєстру прав може надаватись як у паперовій, так і в електронній формі.

У паперовій формі

У паперовій формі інформацію надає орган державної реєстрації прав, нотаріус у вигляді:

  • витягу за заявою власника чи іншого правоволодільця про належні йому права, спадкоємців (правонаступників) відповідних осіб, особи, в інтересах якої встановлено обтяження;
  • інформаційної довідки.

Заява про надання інформації з Державного реєстру прав у вигляді інформаційної довідки подається фізичними та юридичними особами до органу державної реєстрації прав, нотаріуса незалежно від місця розташування об’єкта нерухомого майна, інформація про який запитується.

В інформаційній довідці з Державного реєстру прав зазначаються відомості, наявні в Державному реєстрі прав та реєстрах, щодо об’єкта нерухомого майна, крім персональних даних суб’єктів речових прав на нерухоме майно (реквізитів документа, що посвідчує особу, реєстраційного номера облікової картки платника податку).

Під час надання інформації з Державного реєстру прав у вигляді витягу або інформаційної довідки використовують також відомості Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек.

Надання інформації в паперовій формі або відмова в її наданні здійснюються не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження до органу державної реєстрації прав відповідної заяви.

В електронній формі

Для отримання електронної інформаційної довідки із Реєстру необхідно пройти процедуру реєстрації на сайті дочірнього підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України. Відповідальність за достовірність зазначених при реєстрації даних покладається на заявника.
Електронна інформаційна довідка, сформована системою, міститиме відомості про об’єкт нерухомості, наявні на відповідний момент в Реєстрі (крім персональних даних суб’єкта речових прав).

Пошук необхідних відомостей у Державному реєстрі прав здійснюється за реєстраційним номером об’єкта нерухомого майна, адресою об’єкта нерухомого майна, місцезнаходженням або кадастровим номером земельної ділянки, або за ідентифікаційними даними фізичної чи юридичної особи.

Державний збір

Плата за надання інформації в паперовій формі складає 120 гривень за витяг та 34 гривні за інформаційну довідку. Плата за надання інформації в електронній формі складає 17 гривень.

Слід зазначити, що наразі наповненість Реєстру даними незначна, більша частина інформації поки існує тільки в паперовому вигляді. Планується, що з 1 березня 2015 року з’явиться можливість за бажанням заявника отримати детальнішу інформаційну довідку, яка міститиме інформацію про історію транзакцій з об’єктом нерухомості.

Все новости